1r.- Aquesta corredoria disposa de Departament d’Atenció al Client independent, gestionat a través de l’entitat E2000 FINANCIAL INVESTMENS SA, podent dirigir les seves queixes i reclamacions a les següents adreces: C / Març, 23, 2002 Albacete atencionalcliente@e2kglobal.com http://www.e2kglobal.com/atencion-al-cliente
2n.- El Departament d’Atenció al client ha de resoldre les seves reclamacions en un termini de DOS MESOS, a comptar de l’endemà de la seva presentació en aquest departament.
3r.- Pot vosté. També dirigir-se al Comissionat per a la defensa de l’assegurat i Partícip en Plans de Pensions, sempre que prèviament s’hagi esgotat la via del Departament d’Atenció al Client, a les següents adreces: Passeig del la Castellana 44, 28046 Madrid.
4t.- Es troba a la seva disposició un exemplar del Reglament del Departament d’Atenció al Client.
5º.- La normativa relativa a la normativa de transparència i protecció al client, ve integrada per les següents normes: Llei 44/2002, de 22 de novembre, de mesures de reforma del sistema financer. Reial Decret 303/2004, de 20 de febrer, Reglament dels comissionats per a la defensa del client de serveis financers. Ordre Ministerial 734/2004, de 11 de març. Llei 26/2006, de 17 de juliol, de mediació en assegurances privades